reede, 9. mai 2014

Koolitöö

Koolis on seis hetkel väga viis. Kergemad ained on kunst, tööõpetus, muusika ja arvutiõpetus. Samuti ka inimeseõpetus. Hinded on kõikides ainetes suhteliselt head, ainult ajaloos ja vene keeles on vaja mõned asjad järgi teha.
Kooli väliselt on läinud väga hästi. Olen osalenud mõnel olümpiaadil ja olen alati olnud vähemalt esikümnes. Samuti käin ka laulmisega seoses paljudel võistlustel ja esinemistel. Olen ka Pärnu maakondlikul lauluvõistlusel jäänud nii teiseks kui kolmandaks. Olen saanud ka eripreemiaid.
Kõige rohkem on sellest õppeaastast meelde jäänud esimene klassiöö, kus sai väga palju nalja. Vaatasime filmi ja nautisime mõnusat seltskonda. Veel jäi mulle meelde Tõnis Mäe salongiõhtu ja Vaiko Epliku salongiõhtu.
Kuna Sütevakal on ka nüüd uus maja, siis seal on gümnasistid. Aga ka meil on seal mõned tunnid: bioloogia, geograafia, inimeseõpetus.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar